Pradinis
Sveiki, portalas buvo atnaujintas. Spauskite čia.

Nuorodos

Apklausa

Kokiam poilsiui teikiate pirmenybę?

Kreta, 2010 m. vasara El. paštas
2010-07-12
Kreta, 2010Nepastebimai pralėkė dvi nuostabios savaitės šioje gražioje Graikijos saloje. Už 2500 km liko šilta jūra, kalnų viršūnės, skęstančios debesyse, svetingi ir išdidūs kretiečiai, skanus graikiškas maistas ir vynas, kaitri saulė, puikūs paplūdimiai ir pusantro tūkstančio nuvažiuotų kilometrų. Kadangi apie poilsį šioje saloje yra sukurta begalė istorijų, trumpai aprašysime savo įspūdžių dalį, susijusią su nuogu poilsiu, nors ir nesame apsakymų žanro meistrai. Gal ši informacija pravers kam nors kelionėje.

Keliavome su vaikais, kurie nelabai toleruoja tolimas keliones automobiliu kalnų keliais, todėl aplankėme tik nedidelę dalį Kretos nudistų paplūdimių, tiksliau, keturis. Pasiekti juos labai padėjo „Baso kapitono“ tinklalapis http://www.capnbarefoot.info , smulkus salos žemėlapis ir GPS navigacija (kuri kartais klysdavo). Kaip žinia, didžiausia dalis paplūdimių, skirtų nuoginėjimui, yra pietinėje salos pakrantėje, prie Libijos jūros, kuri yra šiek tiek vėsesnė, negu šiaurėje esanti Kretos jūra.

Plakias beach

Plakias beach ,Kreta 2010

Tai yra lengviausiai pasiekiamas paplūdimys, kurio kairė dalis yra užimta nudistų. Jis yra Plakias miestelyje, privažiavimas iki pat paplūdimio yra asfaltuotu keliu. Paplūdimį ir kelią skiria nedidelės kopos, kuriose kai kurie poilsiautojai stato palapines ir slepiasi nuo saulės. Yra gultai ir skėčiai (2-jų gultų ir skėčio nuomos kaina visai dienai visur yra vienoda – 6 eurai), dušas. Gale auga keli medžiai, kur tai pat galima gulėti pavėsyje, jei nėra noro mokėti nuomos mokesčio.

Plakias beach, Kreta 2010

Paplūdimys ir jūros dugnas yra smėlio, tik pačiame gale dugnas yra akmenuotas; kartais pučia smarkesni vėjai, bet maudynės bangose labai patiko ir mums, ir, žinoma, vaikams. Tekstilinėje dalyje yra kioskai, kur galima įsigyti gėrimų ir užkandžių; pačiame miestelyje yra pilna tavernų ir parduotuvių.

Souda beach

Souda beach, Kreta 2010

Jei Plakias paplūdimyje yra vėjuota, kitame miestelio gale yra puiki alternatyva – Souda pliažas, kurio dalis taip pat yra skirta nuogaliams. Automobilius paliekame ant kelkraščio ir laipteliais nusileidžiame į rūpaus smėlio paplūdimį, kuris yra nedidelėje įlankoje, apsaugančioje nuo vėjo. Dalyje ruožo yra išdėstyti gultai, tačiau vietos visiškai pakanka ir norintiems pasideginti ant rankšluosčių. Dugnas yra akmenuotas, bet tai nesukelia jokių problemų. Įrengtas dušas. Poilsiaujančių būrį pagrinde sudaro vokiečiai, jų šioje salos dalyje yra daugiausia.

Mikro Ammoudi beach

Mikro Ammoudi beach, Kreta 2010

Tai nedidelis, labai jaukus nudistų paplūdimys, esantis šalia „tekstilinio“ Ammoudi pliažo, netoli Plakias miestelio. Iki pagrindinio Ammuodi paplūdimio yra nutiestas asfaltuotas kelias, iki nudistų pliažo reikia arba paeiti 3 minutes, arba privažiuoti žvyrkeliu. Čia lankėmės dažniausiai, nes uolų šešėlyje galima puikiai pasislėpti nuo kaitrios saulės (gultais ir skėčiais nesinaudojome niekur, turėjome palapinę-užuovėją, kuri irgi šiek tiek apsaugodavo). Apie vidurdienį smėlis įkaista taip, kad basomis vaikščioti nėra įmanoma, reikia arba bėgti iki vandens, arba avėti šlepetes. Krantas ir dugnas yra smėlėti, jūra dažnai šiek tiek banguoja. Kai kas maudosi su kaukėmis ir vamzdeliais, tyrinėja dugną ir uolas. Paplūdimyje yra dušas ir kioskas su gaiviaisiais gėrimais.

Kairėje pusėje, už uolos, yra nedidukas pliažas, kur taip pat renkasi nuogaliai. Patogiai ilsėtis čia gali gal 8-10 žmonių.

Matala Red Beach

Tai įspūdingiausias, bet kartu ir sudėtingiausiai pasiekiamas iš mūsų aplankytų nudistų paplūdimių. Jis yra prie Matalos miestelio, ir pasiekiamas pėsčiomis kalnų takų. Kelias užima apie 20 minučių, pirma reikia užlipti ant kalno, po to nusileisti nuo jo link kranto. Kaitros metu tai nėra labai paprasta, dėl to reikia pasistengti nuvykti ten kuo anksčiau.

Takas yra pažymėtas rodyklėmis, o pakeliui galima sutikti vietinės faunos atstoves:

Be to, šlepetės nėra geriausia avalynė tokiai kelionei, todėl sportbačiai tiktų labiau. Paplūdimys yra platus, smėlis turi šiek tiek rausvo atspalvio, kas ir suteikė pavadinimą šiai vietai. Dugnas taip pat smėlėtas, puikiai tinkantis maudynėms. Gultai, skėčiai, dušas, gėrimai yra.

Dešinėje pusėje uolose atradome keletą meno kurinių, kurios, anot interneto šaltinių, sukūrė menininkas, apsistojęs čia:

Maudynės, smėlio pilys, šalta kava „frape“, puiki aplinka – kas gali būti geriau? Norisi sugrįžti čia vėl ir vėl...

Tai yra tik dalis mūsų patirtų įspūdžių, už „kadro“ liko Gramvousa sala su Balos įlanka, Melidoni ir Sfenidoni olos su stalaktitais ir stalagmitais, Vandens parkas ir Kretos akvariumas, Arkadi vienuolynas ir bažnytėlė Kurtarioti tarpeklio dugne, ir dar daug kitų dalykų. Kviečiame ir jus pasidalinti savo poilsio įspūdžiais mūsų tinklalapyje.

Solar

» 10 Komentarai
1Komentaras
 2010-07-13, 10:04parašė kadaginė vanta
na taip saldžiai parašyta, kad tiesiog noriu sėsti į lėktuvą ir lėkti...
2Komentaras
 2010-07-13, 12:22parašė Anupras
Buvome šiemet. Puiku ir Plakijos pliaže ir dar daugelyje gamtos sukurtų puikių vietų. Pvz.: pereiti ilgiausiu tarpekliu ar nuvykti panudistauti į Elfanoso salą (į ją brendama per dviejų jūrų sankirtą - sąsiaurį). Beja, auto nuoma laaabai pigi. Patarčiau nuomuotis su kuriais viesbučio kaimynais kartu. Ir pigiau, ir keliauti smagiau.
3Komentaras
 2010-07-16, 12:24parašė Paulius
is foto supratau kad niekur nera zmoniu
4Komentaras
 2010-07-16, 13:01parašė Solar
Žmonių visur buvo pakankamai, tiesiog, fotografavome arba ryte arba vakare, tam, kad gerbti kitų žmonių privatumą
5"KRETA"
 2010-07-18, 16:24parašė egis12
Tai puiki sala ta Kreta. Važuojam ten nuolat. Niekur taip negalima mėgautis laisve, kaip ten.
6Komentaras
 2010-07-18, 23:52parašė Toresas
Reikia pripažinti, kad Kretos sala yra nuostabi gamtovaizdžiu. Nors kartą teko šioje saloje lankytis, tačiau akivaizdu, kad ne viską aplankiau. Vadinasi, yra dar kur sugrįžti.
Ačiū portalo bičiuliams už informaciją.
7Komentaras
 2010-08-07, 00:16parašė tds
Mes buvome pernai metai rugpjucio menesi. Nors buvome tik savaite, bet suspejom ir Samarijos tarpekli visa pereiti ir Santorini saloje pabuti ir Plakias nudistu pleze 2 dienas pasilepinom, bei kitu graziu vietu. Kreta paliko ir mums dideli ispudi ir noretusi ten vel sugrizti...
8"saunu"
 2010-08-07, 07:12parašė adrijus
Galvoju,kad esate padare puiku darba,ir suderine su malonumu.Nera taip paprasta svetimame kraste ,kad gal ir turima informacija,prisiristi prie vietos,patiems tai susirasti,ir tikrai puikiai pateikti.Sveikinu ir aciu
9"Kainos"
 2010-09-17, 22:09parašė AlfredasN
Labas, daugelis labai bijo kainų. Truputis info iš šiumetinės kelionės 2 žmogeliukai:
1. Lėktuvo bilietai iš Norvegijos į abi puses dviems: 300 EUR
2. Mašinos nuoma savaitei: 190 EUR
3. Kuras (apie 1000 km prasukam): 80 EUR
4. Gyvenimas: 250 EUR
5. Kitos išlaidos - viskas priklauso nuo pomėgio švaistyti pinigus. Mes išsiverčiam su 180 EUR.
Viso: 1000 EUR.

Gyvenam: http://www.annaview.com/fedra/no10

Ta igi viso 1000 EUR savaitės atostogos dveims "viskas įskaičiuota".

Kaip ir nemažai, bet paskutinį kartą kai buvom Nidoj savaitė be mašinos nuomos kainavo 3000 Lt.
10Komentaras
 2010-10-28, 17:59parašė kriptonelis
Buvome rugsejo menesi Matala Red Beach. Papludymys isties nuostabus. Raudonas smeliukas. Kuris kartu gerai isyla ir susildo vandeni. Ten labai malonu buti ir maudytis juroje. Kazkaip geresnio papludimio ir nematem. Super vieta. Noras dar i ten sugrizti....
» Publikuoti komentarą
El.paštas (nebus rodomas kitiems)
Vardas
Antraštė
Komentaras
 liko simbolių

No sex in this siteDėmesio! Lankytojai, ieškantys sex pažinčių, bus iš karto šalinami iš portalo. Prašome narius gavusius tokių pasiūlymų nedelsiant parašyti svetainės administratoriams čia , arba pranešti apie juos forumo skiltyje "Nepageidaujami nariai".